حوله خشک کن و رادیاتور رادیاکو

رادیاکو

شرکت رادیاکو RADIACO یکی از کارخانجات پیشرو در زمینه تولید رادیاتور و حوله خشک کن های دیزاینری و اکسسوری های استینلس استیل در ایران است.

596

محصولات  شامل رادیاتور های دیزاینری، رادیاتورهای ایستاده و انواع حوله خشک کن و اکسسوری با متریال استینلس استیل، ترکیب استیل با سایر مواد از قبیل ترمو وود، شیشه و آینه و … می باشد. استینلس استیل یا همان استیل ضد زنگ علاوه بر زیبایی. دوام و عدم ایجاد رسوب و زنگ زدگی از ضریب حرارتی بالایی برخوردار است. به سرعت گرم شده و مدت زمان زیادی گرما را در خود حفظ می کند. و امکان حرارت دهی بسیار بالاتری نسبت به آهن و آلومینیوم و سایر فلزات دارد.

ما در تولید محصولات خود همواره سعی در رعایت اصول استاندارد های جهانی و مبانی ایمنی داشته ایم. از این رو رادیاتور ها و حوله خشک کن های رادیاکو بر اساس استاندارد 442 EN اروپا تولید شده. توسط واحد کنترل کیفیت تایید و سپس روانه بازار می گردد.

1111

رادیاکو با مدل های بسیار متنوع، سایز های گوناگون. و رنگ های مختلف دنیایی از انتخاب را در برابر شما قرار می دهد. علاوه بر آن ما در واحد طراحی بر آن هستیم. تا هر ساله با توجه به تغییرات سلیقه و ذائقه در زمینه معماری داخلی. محصولات جدید و طرح های نوین به بازار عرضه کنیم.

یکتایی رادیاکو به اوج رساندن زیبایی و خلاقیت در کنار توجه و تمرکز بر تکنولوژی و کارایی محصولات است. این امر مدیون همکاری متخصصان فنی و تیم طراحی است. که خلاقیت و ابتکار خود را برای رضایت مصرف کننده نهایی به اشتراک گذاشته اند. گروه خانه و معماری Eleman و شرکت رادیاکو افتخار حضور. در بسیاری از پروژه های ساختمانی مطرح کشور را در کارنامه خود ثبت کرده است.

2

درباره استینلس استیل رادیاتور Radiaco

استیل آلیاژی است که پایه ی آن از آهن است و کمتر از 2درصد کربن دارد. استینلس استیل (فولاد ضد زنگ) نوعی فولاد آلیاژی است. که درصد عناصر نیکل و کروم آن نسبت به بقیه عناصر تشکیل دهنده بالاتر است. استینلس استیل خود دارای گرید های مختلف است.

در تولیدات رادیاکو از استیل سری300 (غیر مغناطیسی) و گرید 304 استفاده می کنیم. که مناسب ترین ترکیب آلیاژ بین استیل های غیر مغناطیسی است.

3

از ویژگی های استینلس استیل مورد استفاده در رادیاتور های رادیاکو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر حرارت
  • ظاهر جذاب
  • قابلیت بازیافت به صورت کامل
  • عمر طولانی و مفید در برابر هزینه پرداختی

6

مقاومت در برابر خوردگی رادیاتور رادیاکو

مقاومت در برابر خوردگی آلیاژ استینلس استیل به پروسه ای به نام “خود انفعالی” بستگی دارد. کروم موجود در استینلس استیل یک لایه منفعل نازک و شفاف روی سطح آلیاژ تشکیل می دهد. با وجود اینکه ضخامت این لایه محافظ بسیار کم است، استینلس استیل موجود در لایه زیرین را از عوامل محیطی شامل اکسیژن هوا و رطوبت محافظت می کند.

8888

حتی اگر از بین گریدهای موجود استینلس استیل مناسب ترین آن انتخاب شود، تجمع خاک روی سطح آلیاژ ممکن است باعث تمرکز مواد خورنده و در نهایت در هم شکستن لایه ی منفعل کروم شود. در صورتی که لایه محافظ کروم آسیب ببیند فورا و خود به خود ترمیم می شود  به دلیل وجود این لایه منفعل، استینلس استیل به هیچ پوشش و یا محافظ خارجی در برابر خوردگی نیاز ندارد.

برای فعال نگه داشتن فرآیند خود ترمیمی تمییز نگه داشتن سطح ضروری است و از تمرکز آلاینده هایی نظیر دی اکسید سولفور و کلرید ها و زنگار آهن جلوگیری می کند. نکته جالب توجه همینجا است که هیچ ماده پوششی خارجی روی این رادیاتور ها وجود ندارد و سطح استینلس استیل صرفا با تمییز کردن مکرر شکوفا می شود.

8 رادیاتور

مقاومت حرارتی رادیاتور Radiaco

به طور کلی آلیاژ استیل از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار است. کارشناسان این بازه مقاومتی را از 200- درجه الی 200+ درجه سانتیگراد تخمین زده اند. این در حالی است که گرید 304 استینلس استیل که در رادیاتور ها و حوله خشک کن های رادیاکو مورد استفاده قرار می گیرد، مقاومت حرارتی نسبتا بالاتری نسبت به سایر انواع استیل و بازه مذکور دارد.

203 رادیاتور

سیستم گرمایشی رادیاتور رادیاکو

در سیستم هیدرونیک از سیال آب برای انتقال گرما استفاده می شود. حوله خشک کن و رادیاتور به شیرهای ورودی و خروجی آب گرم که به طور معمول در لوله کشی ساختمان برای این منظور در نظر گرفته می شود. عامل گرمایش نیز موتورخانه و یا پکیج است.

112 رادیاتور

در سیستم الکتریک عامل گرمایش المنت های برقی هستند و از مایعی مخصوص جهت انتقال گرما استفاده می شود. در این صورت نیاز اتصال شیر آب گرم به حوله خشک کن و رادیاتور وجود ندارد و می توانند در هر مکان با توجه به سلیقه مصرف کننده مورد استفاده قرار بگیرند.

این قابلیت به طراحان این امکان را می دهد که از وجه زیبایی این محصولات با آزادی عمل بیشتری استفاده کنند. بخشی از محصولات رادیاکو از جمله تمامی مدل های گروه رادیاتور و بسیاری از مدل های دیگر قابلیت تبدیل به نوع الکتریکی را دارند. در صورت داشتن این قابلیت در قسمت مشخصات فنی محصولات با آیکن E(Electrical) مشخص شده اند.

9 رادیاتور

گارانتی و خدمات پس از فروش رادیاتور Radiaco

هدف و اولویت رادیاکو آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان است و در این راستا می کوشد تا رادیاتور های خود را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مصرف کننده برساند. با وجود همه تلاش ها و نظارت های کیفی در تمام مراحل تولید احتمال دارد مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدمات پس از فروش در چهارچوب مسئولیت شرکت رادیاکو در نظر گرفته شده است تا پاسخگوی سوالات، نیازها و مشکلات احتمالی باشد.

محصولات رادیاکو از 10 سال گارانتی تعویض و تعمیر برخوردار است. در طول مدت گارانتی شرکت رادیاکو تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض رادیاتور معیوب را برعهده می گیرد.

10 رادیاتور

بدیهی است این گارانتی در موارد زیر شامل هزینه می باشد:

  • ضربه و آسیب در حمل و نقل رادیاتور ها، در طول عملیات نصب و یا حین استفاده.
  • نصب و راه اندازی نادرست که باعث آسیب به رادیاتور شود.
  • استفاده نا مناسب (به عنوان مثال نصب در سیستم فرسوده که زنگ زدگی لوله های قدیمی باعث آسیب جدی به رادیاتور شود.)
91 رادیاتور

کلیه مشخصات فنی رادیاتور های رادیاکو شامل ابعاد و اندازه، آکس های پیش بینی شده، ظرفیت گرمایشی، میزان تحمل فشار آب، مقاومت حرارتی، نقشه فنی نحوه ساخت، نحوه نصب، قابلیت برقی شدن و نوع پرداخت نهایی برای هر مدل در کاتالوگ محصولات مشخص شده است. و علاوه بر این قابلیت تغییر و ساخت محصولات سفارشی به همراه ارائه نقشه فنی وجود دارد.

نمایش محصولات رادیاکو بصورت تفکیک شده